شنبه، مهر ۲۷، ۱۳۸۷

از كمون اوليه تا كمونيسم




  • صفحه دريافت كتاب
    این کتاب را مارکسیست ـ لنینیست‌های ایرانی در سالهای خفقان هولناک محمد رضا شاهی فراهم آورده بودند تا به مثابه خودآموز جامع، فشرده و به زبان ساده، مورد استفاده رفقای مبتدی و جوانتر قرار گیرد. همان طوریکه خود رفقای مولف متذکر شده بودند، کتاب حاوی کمبودهایی است که کاش می‌توانستیم لااقل مهمترین آنها را اصلاح می‌کردیم. ولی ما تایپ و چاپ مجدد آن در اسرع وقت را به تاخیر در این امر به علت رفع کمبودها ترجیح دادیم.
    در شرایطی که درافغانستان تحت اشغال امپریالیزم امریکا و سگ‌های بنیادگرا و غیربنیادگرایش، نسل قدیم مارکسیست ـ لنینیست‌ها دسته دسته به ارتداد، فحشای سیاسی خاینانه و پوزه مالیدن مقابل امپریالیزم و سگ‌هایش رو آورده و جوانان دیوانه‌وار، آسان و ارزان از سوی اینجوها و دولت پوشالی امریکایی حقنه‌ی ضد مارکسیزم و ضد هر گونه سیاست انقلابی می‌شوند، امید تکثیر «از کمون اولیه تا کمونیزم» و نظایر آن گام هرچند کوچکی در راه اشاعه علم مارکسیزم ـ لنینیزم ـ اندیشه مائوتسه دون و بلند نگهداشتن درفش کبیر آن باشد.
  • هیچ نظری موجود نیست:

    ارسال یک نظر

    ما را از نظرخود مطلع کنید

    آخرین دفاع دکتر تقی ارانی در دادگاه جنایی تهران

    آخرین دفاع دکتر تقی ارانی در دادگاه جنایی تهران دانلود رایگان متن کامل کتاب الکترونیک آخرین دفاع دکتر تقی ارانی در دادگاه جنایی تهران ان...