یکشنبه، شهریور ۰۶، ۱۳۹۰

کتاب یورنشیا



کتاب یورنشیا یک شاهکار فلسفی‌ - معنوی بی‌ نظیر و دوران ساز است که دانش، فلسفه و مذهب را به صورت یک توصیف بسیار زیبا و گیرا در هم ادغام نموده و پیرامون سازماندهی جهان، و منشأ ، تاریخ و آیندهٔ انسان به تفصیل سخن می‌ گوید:
" کره شما، یورنشیا،یکی از سیارات مسکونی مشابه بسیار است که جهان محلی نبادان رادر بر می گیرد.این جهان به همراه آفرینش های مشابه فوق جهان اروانتان را تشکیل می دهد که از پایتخت آن، یووِرسا کمیسیون ما می آید.اروانتان یکی از هفت فوق جهان تکاملی زمان وفضا است که به دور آفرینش بدون آغاز و بی پایان کمال توحید-جهان مرکزی -هاوُنا-در گردش است.
در قلب این جهان جاودانه ومرکزی، جزیره ساکن بهشت، مرکز جغرافیایی ابدیت و مکان اقامت خدای جاودانه قرار دارد."

  • کتاب یورنشیا

  • ۱ نظر:

    1. ناشناس۲۳:۰۵

      این کتاب، کتابی بسیار شگفت‌انگیز است. خواندن آن عمیقاً انسان را به فکر فرو می‌برد. من پاسخ بسیاری از سئوالات خود را پیرامون جهان، هستی، آفرینش، خداوند، فرشتگان، تاریخ تمدن بشر، تاریخ واقعی کرۀ زمین، زندگی در سایر سیارات، و غیره را که از دیرباز در ذهن داشتم در این کتاب پیدا کردم. خواندن آن را به همه توصیه می‌کنم. متأسفانه ترجمه کتاب تمام نشده، ولی بخش عمده‌ای از آن ترجمه‌اش تمام شوه و می‌شود آن را دانلود کرد.

      پاسخحذف

    ما را از نظرخود مطلع کنید

    آخرین دفاع دکتر تقی ارانی در دادگاه جنایی تهران

    آخرین دفاع دکتر تقی ارانی در دادگاه جنایی تهران دانلود رایگان متن کامل کتاب الکترونیک آخرین دفاع دکتر تقی ارانی در دادگاه جنایی تهران ان...