سه‌شنبه، خرداد ۳۰، ۱۳۹۱

کتاب ها و نوشته های تازه در کتابخانه جنسیت و جامعه



کتاب ها و نوشته های تازه در کتابخانه جنسیت و جامعه:

هفت داستان کوتاه برای همجنسگرایان جوان- ترجمه جهانگیر شیرازی

اگر کسی که می شناسم همجنسگرا باشد آنوقت چی؟- ترجمه جهانگیر شیرازی

ارگاسم در مردان

ارگاسم در زنان

حالات آمیزش مهبلی

ارگاسم مهبلی

دخول از پشت

سکس دهانی-2

دریافت داده های جنسی- محمدرضا شیرمحمدی

سرشت جنسی انسان-1

269 بازی سکسی

دانش نوین جنسی

ما هیچوقت نامزد نبودیم- رضا استادی

مسائل جنسی برای زن و مرد

همجنسگرایان و افسردگی

آمریکا و چند شعر دیگر-آلن گینزبرگ-ترجمه رامتین

فرهنگ پنهان زبان ایتالیایی (ایتالیایی- فارسی)

زنان بدون مردان

زن در هم شکسنه نوشته سیمون دوبوار ترجمه ناصر ایراندوست

رساله هزلیات (اشعار طنز و هزل سعدی)

بازماندگان تجاوز

شماره 70 مجله آوای زن

بهداشت در دوران بارداری

تقویم انقلابی برهنگی

مطالعات جنسیت (ویژه پدیدار شناسی و هرمنوتیک جنسیت)



۱ نظر:

  1. ناشناس۱۳:۲۷

    با سلام
    من ایران زندگی میکنم و یک پسر 11 ساله دارم
    با وجود اینکه مسائل جنسی را هیچ کس برای ما توضیح نداده بود و اطلاعات علمی و صحیحی در این رابطه نداشتیم.من سعی میکنم که این اتفاق برای پسرم نیوفتد خواهش می کنم اگر در این مورد مقاله یا کتابی می شناسید مرا راهنمائی کنید
    ممنون

    پاسخحذف

ما را از نظرخود مطلع کنید

پیشوای الموت نویسنده: شریف منصور

پیشوای الموت نویسنده: شریف منصور دانلود رایگان متن کامل کتاب الکترونیک پیشوای الموت نویسنده: شریف منصور ناشر: تاریخ ما فروردین ۱۴۰۳