چهارشنبه، شهریور ۰۱، ۱۳۹۱

دومینوی تهران فروریخت - فرورتیش رضوانیه


کتاب الکترونیکی «دومینوی تهران فرو ریخت»، یک داستان خیالی اما جدی است که به توصیف گوشه‌ای از رخدادهای وحشتناک پس از وقوع زلزله‌ای مهیب در شهر تهران می‌پردازد.
مطالعه این اثر برای خوانندگان زیر ۱۸ سال و یا کسانی که هرگونه ناراحتی قلبی یا عصبی دارند، مناسب نیست.
در پشت جلد این کتاب آمده:
«مانند زمان جنگ ایران و عراق افراد سودجو توانسته‌اند
بازار سیاه ایجاد کنند و کنسرو، نوشابه، کارت شارژ سیم‌کارت‌های اعتباری، باتری، شیرخشک، سیگار، دستمال کاغذی، پوشک بچه و نوار بهداشتی با ۲۰ برابر قیمت واقعی‌شان مبادله می‌شوند. در این میان اقلامی چون بتادین، پماد سوختگی، قرص ژلوفن، بیسکوئیت‌ها و پاکت‌های آب‌میوه بیش‌ترین قیمت را دارد و به سختی پیدا می‌شود و به همین علت آمار نزاع‌های خیابانی رو به افزایش است.

گزارش وزارت امور خارجه حاکی از آن است که وقتی گروهی از مردم در منطقۀ پاسداران به سوی مرسدس سفیر عربستان سعودی هجوم برده‌اند، راننده سیستم دفاعی روغن‌پاش را فعال کرده و ده‌ها تن در این حادثه به سوختگی دچار شده‌اند. به دنبال این رخداد، نیروی انتظامی ون‌های پلیس دیپلماتیک و گشت ارشاد را برای انتقال کارکنان خارجی سازمان‌های بین‌المللی و سفارتخانه‌ها به فرودگاه پیام به کارگرفته است.
هنوز فهرست مسئولانی که آسیب دیده یا کشته شده‌اند منتشر نشده و ممکن است تا عادی شدن شرایط هرگز به وزارت کشور ارسال نشود.»

دانلود رایگان متن کامل کتاب الکترونیک
دومینوی تهران فروریخت - فرورتیش رضوانیه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

ما را از نظرخود مطلع کنید

پیشوای الموت نویسنده: شریف منصور

پیشوای الموت نویسنده: شریف منصور دانلود رایگان متن کامل کتاب الکترونیک پیشوای الموت نویسنده: شریف منصور ناشر: تاریخ ما فروردین ۱۴۰۳