شنبه، اردیبهشت ۲۸، ۱۳۹۲

مایتریا: چکیده آموزه های او



دانلود رایگان متن کامل کتاب الکترونیک
 مایتریا: چکیده آموزه های او
"رائل، پیشگویی شده به عنوان "مایتریا از غرب"، آموزه ها و بینش خود را در این کتاب شگفت انگیز به اشتراک گذاشته است؛ کتابی که چکیده سمینارهای رائلی بسیاری ست که رائل، در طی ۳۰ سال گذشته در آنها آموزش های بسیار داده است.
انبوهی از موضوعات در این کتاب پوشش داده شده اند، شامل عشق، شادمانی، متانت، معنویت، تعمق، اسطوره کمال، عدم خشونت، علم، روابط عاشقانه و بسی بیشتر. خواندن این کتاب به تمام کسانی که مایل به توسعه استعدادهای نهانی خویش و برخورداری از زندگی سرشار و لذتبخش هستند، قویاً توصیه می شود."
 
درباره رائلیسم از ویکی پدیا:
رائلیان نام آیینی است که پیروان آن بر این باورند که موجوداتی به نام الوهیم توسط سفینه‌های فضایی که ما آنها را اشیاء پرنده ناشناخته می دانیم به روی زمین آمده و از طریق علم ژنتیک انسانها را بر روی کره زمین ساخته‌اند.این الوهیمها در سیاره ای پاک و سرشار از لذات زندگی میکنند که دری به سوی عرش یهوه یا همان هورس خدای یگانه است.در مقابل این مجموعه ابلیس یا ست قرار دارد که میخواهد با پلیدی و شیوه های پیچیده از پیشرفت مادی و معنوی انسان جلوگیری کند و انسانها را همراه خود به سیاره ای بکشاند که پر از عذاب و درد است .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

ما را از نظرخود مطلع کنید

پیشوای الموت نویسنده: شریف منصور

پیشوای الموت نویسنده: شریف منصور دانلود رایگان متن کامل کتاب الکترونیک پیشوای الموت نویسنده: شریف منصور ناشر: تاریخ ما فروردین ۱۴۰۳