دوشنبه، مرداد ۲۸، ۱۳۹۲

نگاهی به شاه - عباس میلانی



از تارنمای پدیدآورنده کتاب:
به دوستداران کتاب در ایران
در تمام سالها که در تدارکات کار تدوین کتاب زندگی شاه بودم، امید و آرزویم این بود که کتاب در ایران، جائی که میدانستم بخش اعظم خوانندگان در آن زندگی میکنند به چاپ برسد.
متاسفانه سانسور دولتی حداقل تا کنون مانع از چاپ قانونی کتاب شده است.  ناچار کتاب را در خارج زیر عنوان نگاهی به شاه  منتشر کردم. در عین حال چون رندان میدانستند که چنین کتابی، چه به لحاظ کنجکاوی روزافزون مرد‌م نسبت به تاریخ معاصر ایران، چه به لحاظ حسن نظرآنها نسبت به آخرین اثرم، معمای هویدا  ( که به بیست واندی چاپ رسید ) خریدارانی فراوان خواهد داشت وارد کار شدند. شکل افست شده نگاهی به شاه  را در سطحی گسترده در تهران و شهرستانها پخش کردند. به علاوه ترجمه معیوب و مغلوط دیگری هم زیر عنوان شاه منتشر ساختند.
سانسور فی نفسه ناقض یکی از اصول اصلی دمکراسی است. به علاوه در سده بیست و یکم که شبکه‌های مجازی جهانیان را هر روز بیشتر به هم وصل میکند سا‌نسور را باید در عین حال پدیده‌ای یکسره منسوخ دانست، گر چه معتقدم احترام به حقوق مادی و معنوی مولف هم یکی ار ارکان دیگردمکراسی  است و گر چه امیدوارم مسئولان امر دست از لجاج بردارند و اجازه چاپ قانونی کتاب را صادر کنند، اما با رغبت تمام حاضرم در ایران از حقوقم به عنوان مولف کتاب نگاهی به شاه  بگذرم و کتاب رادر داخل کشور، به طور رایگان، از طریق  اینتریت و این وب سایت در اختیار همه علاقمندان بگذارم.

دانلود رایگان متن کامل کتاب الکترونیک
نگاهی به شاه - عباس میلانی
توجه داشته باشید که برای دریافت کتاب باید ابتدا در تارنما عضو شوید.
بدون فیلتر شکن وارد تارنما شوید تا مشخص شود از ایران قصد بارگذاری رایگان کتاب را دارید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

ما را از نظرخود مطلع کنید

تاریخ سی ساله ایران - بیژن جزنی

تاریخ سی ساله ایران - بیژن جزنی دانلود رایگان متن کامل کتاب الکترونیک تاریخ سی ساله ایران از: بیژن جزنی دوره دو جلدی بازنویسی: مریم پاید...